1. Na veel goede ervaringen, nu eens een hele slechte zeer klant onvriendelijke ervaring. Bestelde een grote friet met hun eigen saus en enkele snacks. Bakje was niet helemaal vol en ik kreeg er een klein vorkje bij. Toen ik vroeg om een groter vorkje kreeg ik te horen dat het hun beleid was dit niet te doen. Alleen bij snacks met een saus erbij. Zeer verontwaardigd en eigenlijk gelijk boos op de manier dat het verteld werd ben ik de discussie aangegaan. De jongeman (student) en zijn collega werden er niet vrolijker en vriendelijker door. Ze gaven zoveel vorkjes weg en als ze dat bij iedereen moesten doen konden ze de tent wel sluiten.
    Nadat ik toch maar zo'n klein vorkje had meegenomen zaten ze me achter me rug nog uit te lachen ook. Uiteraard geef je op een normale vraag niet zo'n overdreven antwoord en laat je je niet kennen voor 2 cent. Deze heren wel. Jammer, heel jammer. Mij zien ze er niet meer, ondanks de goede producten. Klantvriendelijkheid is heel ver te zoeken hier.