1. Kim 25 punten

Gisteravond heb ik hier gegeten samen met mijn vriend. Van tevoren had ik deze website geraadpleegd en de recensies doorgelezen. Ik was alvast gewaarschuwd omtrent het pinnen bij de Plataan..

We zaten amper op onze stoel of onze drankjes werden al opgenomen. Een minuut later kwam een van de serveersters al aan onze tafel of we al een keuze hadden kunnen maken. Nee, daar hebben we toch wat langer de tijd voor nodig! Zeker als er maar 1 menukaart op tafel ligt en je allebei wilt kijken.

Onze pizza's waren er vrij vlot; maximaal een kwartiertje wachten. De pizza polli smaakte goed maar bevatte vrij grote stukken kip waardoor je bij deze pizza vaak stukken hebt zonder vulling erop.

De pizza amore smaakte prima!

Na het eten kwam dezelfde serveerster weer met de vraag of het gesmaakt had en of we nog iets na wilden. Ik vroeg haar hoe ik kon betalen, met een van de recensies in mijn achterhoofd. Alleen contant dus inderdaad. Ik heb haar toch even duidelijk gemaakt dat het wel zo handig is om dat even op de deur te vermelden zodat de gasten hiervan op de hoogte zijn. Wie heeft er tegenwoordig echt noemenswaardig geld op zak? Je mag er toch vanuit gaan dat je kunt pinnen bij een eetgelegenheid. De serveerster leek wat geirriteerd maar herstelde zich met de mededeling dat ze het door zou geven en ze "bezig zijn met een nieuwe pinautomaat". Nou ja.