1. Gisteravond met z'n drieën spontaan rond half 8 er naar toe gegaan om eens te proberen. Vanaf binnenkomst ging het al mis.
    Wij vroegen om een tafel, de serveerster keek wel 3 keer op haar horloge waarop ik vroeg kan het nog? En ja hoor geen probleem kies maar een tafel. Er waren maar 2 mogelijkheden voor ons drieën waar wij uit konden kiezen. Beide waren erg vies . Vol etensresten en bestek van onze voorgangers het was ook niet zo dat ze net vertrokken waren. Het personeel was druk in gesprek.
    Ik vroeg hun om de tafels en stoelen schoon te maken om te kunnen zitten. ( Alle andere tafels... ook die van de gasten die weg gingen bleven de hele avond vies .... alleen de borden en glazen werden weg gehaald)
    Wij hebben ons drinken besteld en erna het eten. Werd op tijd geserveerd maar er miste het bestek. En ook de bestelde mais en 2 keer brood met boter. Na 2 keer het aangegeven te hebben dat we iets misten kregen we de mais. Het brood bleef maar niet komen. Bij derde navraag bleek er toch iets mis gegaan te zijn en kregen wij 1 brood ( welke we niet hoefden te betalen) De spareribs waren lekker maar de suydersee steak was niet te snijden laat staan te eten hij was gewoon veel te rauw die ging retour en we kregen een nieuwe die wel redelijk was. Wel weer een poos wachten. Ze boden ons 1 gratis drankje aan ter compensatie.Al met al dus... bediening is aardig maar ze kunnen wel een bijscholing betreffende hygiëne en communicatie gebruiken.