1. R van der Poll

Wij eten al jaren en regelmatig in dit restaurant. En vinden dat het bedrijf qua service en sfeer achteruit gaat. Gisteren ( 25-3-2017) met zes man gegeten. Voorgerechten waren prima, de proeverij verrassend. Drie man bestelde daarna het boerderijkippetje. Deze waren echter droog en erg klein. Boerderij kuikentje zou meer passen bij het geserveerde. Overige hoofdgerechten waren wel volgens verwachting. Echter de ontvangst was niet echt hartelijk, de " buiten de kaart om" gerechten werden in er in 10 seconden doorheen gejast. De fles witte wijn die we bestelde kwam ongeopend in de koeler op tafel. Niet even proeven of zo, neerzetten en weg lopen. Het is fijn voor het restaurant dat het goed bezet was, maar voor de gasten moet uit eten een feestje zijn. Voor het personeel leek het meer een opgave. Als ik dan lees dat de aanbieding van de week die geldig was tot donderdag 23 maart, maar vandaag nog gewoon op de website staat, bevestigd dit onze indruk dat er nog veel te verbeteren valt voor de Gouden Karper.