in Steenwijk

More than just food

1. Regelmatig komen wij samen op een doordeweekse dag lekker eten en ontspannen. Het eten is altijd heerlijk en de ontvangst allerhartelijkst. Je bent echt een avondje uit!

Afgelopen zaterdag hadden we vijf gasten. Zij wilden ook wel eens weten wat er zo bijzonder aan dit restaurant is.

We hadden niets teveel gezegd. Iedereen heeft genoten van het heerlijke en uitgebreide buffet, de uitleg over het eten, van de heerlijke (speciaal schoongemaakte) garnalen, de bediening, het persoonlijke contact. Het was een heerlijke, gezellige, vrolijke en geslaagde avond.

Wij zelf waren natuurlijk al helemaal om, maar Rhodos heeft er weer vijf fans bij! Het is een echte aanrader!

Vorige recensies van Petra en Ronald

• Regelmatig gaan we eten bij Rhodos. Afgelopen donderdag zijn we weer geweest. Het maakt niet uit wanneer en hoe laat je komt, de kwaliteit van het eten is altijd heel goed, ziet er verzorgd uit en de bediening is heel gastvrij en hartelijk. Binnenkort komt er een nieuwe menukaart met meer visgerechten. Wij verheugen ons er nu al op!

Het is elke keer weer een feestje om daar te eten!

Ga zo door!

• In het westen, waar we tot drie jaar geleden woonden, was een Grieks restaurant waar we soms twee keer per week aten. Deze Griek kreeg van ons het predikaat "Huis Griek" wat je wat ons betreft kunt vergelijken met een sterrenrestaurant.

Na de verhuizing naar deze regio zijn we een tijdje op zoek geweest naar een nieuwe "Huis Griek". En we hebben er eindelijk weer een gevonden!

Als je het restaurant binnenkomt, word je hartelijk verwelkomd. We voelen er ons als gast direct thuis. De bediening is warm en correct en het eten is heerlijk. Als we weer naar huis gaan, zijn we echt een avondje uit geweest. Als het eten en de bediening zo blijven, zijn wij van plan om er nog heel vaak te komen!