Op dit adres zit nu: Nova

1. We gingen naar de Sinjoor omdat ik las op internet dat er ook glutenvrij eten wordt geserveerd. Nadat ik dat twee keer had aangegeven en de allergenen kaart had gekregen en een glutenvrije tomatensoep had besteld, werd het geserveerd met gewoon glutenrijk (!) brood. De serveerster was vergeten dat het glutenvrij moest zijn. Griste het brood vervolgens van het bord weg... maar besefte niet dat ik echt ziek kan worden van alleen al de kruimels. Uiteindelijk heeft ze ook het bordje maar meegenomen wat onder de soepkom zat.

Ik bestelde varkenshaas medaillons. En kreeg uiteindelijk geen medaillons maar twee halve stukken varkenshaas. Nadat dit gebracht werd is er meer dan een uur niet naar ons gekeken. We konden geen drinken bestellen, laat staan iets van het eten zeggen...

Toen de serveerster de nog volle borden kwam ophalen, gaf ik aan dat ik iets anders besteld had en dat ik dat besteld had omdat ik vanwege mijn (zichtbare!) zwangerschap geen rood vlees mag. En medaillons beter doorbakken zijn etc.
    Bovendien stond op de kaart dat de frites glutenvrij zouden zijn. Maar ook dat bleek niet het geval. Dus kreeg ik ongevraagd een smakeloze gepofte aardappel.

De serveerster ging nog in discussie. Zei me dat deze varkenshaas stukken voor hen medaillons waren. Dat ik had moeten aangeven dat ik beter doorbakken wilde en dat de rode bloederige varkenshaas die op mijn bord lag volgens haar rose gebakken was. En dat de patat glutenvrij op de kaart stond... werd ontweken. Ik besloot uit de discussie te stappen. Kreeg er een heel onaangenaam gevoel van.

Toen we de rekening kregen werden ons bovendien niet varkenshaas medaillons in rekening gebracht maar de duurdere normale varkenshaas... Daarmee sprak de serveerster zichzelf ook nog tegen. Geen medaillons dus. Zoals ik al had aangegeven en dus wel had gevraagd.

Positief was: De vriendin waar ik mee uit eten was vond de kipfilet van haar mixed grill wel heel lekker. Dus dat was fijn. Haar spare ribs waren alleen wat taai en droog.

Het was druk en er was weinig personeel. Wellicht dat dit de oorzaak was dat er te weinig tijd was om iets te drinken te kunnen bestellen tijdens de maaltijd...? Wij gaan in ieder geval niet meer terug en zou mensen met glutenallergie zeker niet aanraden hier te gaan eten...