1. Sinds de nieuwe eigenaren de zaak van Henry en Marnix hebben overgenomen, is de kwaliteit met rasse schreden achteruit gegaan en dan met name voor wat betreft de frites. Ik heb het idee dat ze hun slechte gewoonte uit Cafetaria Brandevoort hebben meegenomen: alles wordt véél te heet en véél te snel gebakken!! Laat je je frites in een bakje doen, dan kom je thuis met een half gesmolten bakje... Frites zijn te hard van buiten en niet lekker van binnen. Snacks zien er op het oog meestal goed uit, maar zijn vaak niet goed warm. De wachttijd wordt erdoor verkort, maar dan wacht ik toch echt liever wat langer!! Met de geboden kwaliteit zijn de gehandhaafde premium prijzen niet meer te verantwoorden. Jammer, vóór de overname was dit in mijn ogen een van de betere snackbars in Helmond en beslist de beste in Mierlo-Hout.

1,8