1. Anoniem
    Besteld 19:25 eten kwam om 21:15. Zelf 3 keer naar het restaurant gebeld iedere x hoorden we het eten is er zo. Dat het druk is dat kan best, maar hou niet je klanten aan het lijntje en neem het fatsoen zelf te bellen dat de bestelling langer kan duren.

Dit is mijn recensie op thuisbezorgd.nl

De dag van de bestelling had de eigenaar naar aanleiding van bovenstaande ervaring beloofd de helft van bestede bedrag terug te zullen storten. Vandaag met meneer gesproken, want had nog niets ontvangen. Wist hij me doodleuk te vertellen niets meer over te maken, omdat ik een recensie heb geplaatst over mijn ervaring. Ruzie gehad met hem over de telefoon. Wat een slechte slechte service, zal hier sowieso nooit meer bestellen en ook zeker afraden. Terwijl het eten gewoon erg lekker is!! Meneer was door mijn recensie 500 EUR misgelopen... Ja sure!! Transparantie is meer dan normaal ondanks m'n slechte ervaring met de bezorging had ik er zeker wel nogmaals besteld... Maar volgens hem mag je dus 0,0 kritiek plaatsen...

6,3