1. Dennis Scholten

In het verleden vaker geweest. Was toen altijd wel van goede kwaliteit. Na een tijd van ongeveer 1 jaar weer gegaan omdat zoon jarig was en daar graag weer heen wilde. Ik moet echt zeggen dat de kwaliteit van de vlees en vis producten behoorlijk is gedaald.
    Zo waren de zeetong en gamba's behoorlijk in maat gedaald, is gewoon een veel goedkopere soort. Ook de entrecote was taai, wat voorheen toch echt niet het geval was. De lamsrack was 1 en al zeen, niet te kauwen zo hard. De vanilie saus voor bij de crêpes was 1 en al klont. De oesters waren zo klein, te zielig om ze te eten, wilde ze bijna terug in het water gooien om te laten groeien.
    Maar even zonder gekkigheid, de kwaliteit is echt met sprongen achteruit gegaan. Waar voorheen echt kwaliteitsproducten werden gebruikt, wordt nu duidelijk gekozen voor goedkopere varianten, wat zeker in kwaliteit en smaak scheelt. Mijn mening is om voor dit geld beter naar een ander goedkoper all you can eat restaurant te gaan. Dit scheelt zomaar 15 euro per persoon!

3,3