1. Een drie-gangendiner voor €15,95 besteld. Dat is een nieuwe actie bij El Pacho. Hier hoef je inderdaad weinig van te verwachten. De quesadilla's die je krijgt zijn niet dezelfde als die je van de gewone kaart krijgt. Dit waren wat dunne flapjes met kaas erin, stelde niets voor. We moesten lang wachten op het hoofdgerecht. De tortillawrap die ik als hoofdgerecht had was ook geen aanrader. Daar zat krokante kip in die wel erg krokant en droog was en daarbij werd friet geserveerd zonder mayonaise. Ik had drinken besteld en ik dacht als ze dat komen brengen bestel ik ook meteen mayonaise. Maar er kwam niemand met mijn drankje, dus patat zonder mayonaise gegeten en pas toen wij het eten al ruim een halfuur op hadden kwam er eindelijk iemand langs die de borden afhaalde en vroeg of het had gesmaakt. Tussendoor is er dus niemand bij onze tafel geweest om te vragen of alles naar wens was. Maar toen dus gezegd dat ik nog op het drinken zat te wachten dat ik had besteld en dat ik graag mayonaise had gewild. We kregen een drankje van de zaak en moesten daarna nog best lang wachten op het nagerecht, wat ook niet erg geweldig was. Nee, voor mij geen drie-gangendiner meer voor €15,95. Absoluut geen aanrader.
    Als je hier gaat eten, dan dus kiezen van de gewone menukaart.