1. Loempia's ditmaal warm en goed (nu weer iets meer taugé wenselijk).
    Verder besteld: hete en zure soep en 3 soorten babi pangang met bami: warm en lekker.
    Ditmaal een laag cijfer vóór service. Om 18.30 besteld met aangeven bezorgtijd ca 19.15, maar dit werd 19.45!

Vorige recensies van Peter en Elly Nijman

• Vandaag 2 loempia's á € 3,95 besteld die iets te lang of te warm gebakken waren (de taugé binnen licht verbrand) maar gecompenseerd met gratis kroepoek!
    Verder uitstekend! Een combi keuze menu Yak Hao Mi met lekkere babi pangang en bp-spek, foe yong hai, tjah chew en pisang goreng. Heerlijk en warm. Mijn partner had weer lekkere chinese garnalen in balisaus.
    Gaan beslist nogmaals een bestelling plaatsen.

• Wij hebben vanavond genoten van een supersnelle bezorging (15 minuten vroeger dan aangegeven).

Heerlijk en warm eten, namelijk een pittige Beijing soep en een lekkere loempia als voorgerecht. Mijn partner Elly had Chinese garnalen in Balisaus en zelf had ik babi pangang speciaal.

Beide gerechten waren zeer royaal, warm en lekker dus gaan we zeker nog eens bestellen en laten bezorgen voor die euro 47,40

Goed gedaan jongens!