Op dit adres zit nu: Toko Layang Layang

1. Ik heb een maand geleden een patatje met nog wat zaken bij hen besteld via internet: thuisbezorgd.nl.

Het werd vlot (binnen een half uur) bezorgd, de patat was niet gloeiend heet, maar wel voldoende warm en bovenal lekker, de rest ook. Bovendien hebben zij geen minimumbedrag.

Vanavond wilde ik daar weer iets bestellen.
    Ik wilde deze keer iets erbij wat niet op hun site staat. Je kunt gewoon bellen en iets anders bestellen dan op de site vermeld staat: wat dat betreft is dit bedrijf erg flexibel en klantgericht.

OK, men spreekt misschien niet 100% perfect, accentloos Nederlands, dat is geen probleem, omdat het begrip goed is en daar gaat het tenslotte om.

Ik werd toen en vanavond vriendelijk en correct te woord gestaan en de patat was echt lekker.

Ik heb gewoon een nieuwe bestelling gedaan en zoals verwacht was het weer prima in orde.

Wat prijs/kwaliteit-verhouding betreft vind ik Foodcenter zelf wel een aanrader.