in Epe

Pannenkoeken en natúúrlijk meer...

1. Gisteren na jaren weer eens de Ossenstal bezocht. Leuk terras, beetje kaal, maar het was ook bewolkt dus niet echt een dag om op het terras te zitten.

Ik heb een pannenkoek gegeten en een cappuccino gedronken. De cappuccino vond ik matig. Beetje bitter van smaak en geen schuim. Maar ik zag dat andere mensen de cappuccino terug gaven en later wel een goede kregen, dat had ik waarschijnlijk ook moeten doen, maar zo dramatisch vond ik het nou ook weer niet.

De pannenkoek was lekker, vooral toen het korstje nog knapperig was. Ik vroeg me af of ze nog zo lekker waren als vroeger maar dat was beslist zo.

Wel jammer inderdaad dat de oude Ossenstal pannenkoek niet meer op de kaart staat. En er ook niet echt een specialiteit van het huis meer is. Dat vind ik zelf altijd erg leuk als een restaurant zich onderscheidt.

Verder prima, leuke speeltuin, mooi gelegen in het bos. Ik ben er via een mooie wandeling aanbeland. Wat dat betreft een aanrader.