1. Ron 30 punten

Via Groupon hier een BBQ/steengril/gourmet-arrangement met friet en salade gekocht voor 4 personen. Misschien iets te hoge verwachtingen gehad, maar dit was ééns maar nooit meer!
    Bij binnenkomst doet het gezellig, warm en huiselijk aan, maar wij werden direct naar een zaaltje erachter
    gebracht waar provisorisch +- 6 tafels op een soort van dansvloer stonden met alleen maar gourmetstellen erop.
    Niks geen BBQ, niks geen steengril... wij waren de eerste en hebben toen zelf maar de verwarming aangezet en muziek opgezet via onze eigen telefoon.
    Vlees van een slechte kwaliteit, sauzen waren nog slechter alleen de salades, stokbrood en frietjes waren oké...
    Hier werd geld getankt door de eigenaar en er zat geen greintje sfeer in de koude zaal, geen aankleding, snoeren over de grond (onveilig)... Bah... Na een uurtje met gierende banden weggegaan.

2,8