1. Fam Hop

Afgelopen zaterdag (4-3) zijn wij ter gelegenheid van onze dochter haar 16de verjaardag gaan steengrillen bij Woods. Wij gaven van te voren al aan dat het een speciale dag was en dat wij ook hoopten dat zij daar een steentje in bij wilden dragen.

Net voordat wij gingen eten werd er een vuurwerkje in een lullig glaasje op tafel gezet en zong het personeel een liedje. Ik zou zeggen verwerk dit in een klein toetje aan het einde van de avond.

Toen kwam de eerste steen en een paar bakjes met champignons, uien, rundvleessalade en wat sausjes.
    Maar helaas geen fruit of lekkere verse sla met dressing??
    Wij kregen friet met een klein bakje satésaus. En een schaal met vlees wat er overigens wel goed uitzag.

Na een korte tijd was de steen afgekoeld en wij vroegen een nieuwe. Daarnaast vroegen wij ook nog wat mayonaise bij nou dit werd in een nog kleiner bakje geserveerd.

Toen alles zover op was gaven wij aan even te willen pauzeren. Dat was prima en er werd het een en ander afgeruimd. Na een klein half uurtje kwam de serveerster aan tafel en vroeg of wij uitgegeten waren? Toen gaven wij duidelijk aan dat wij nog een keer alles vers en opnieuw wilden. Had het idee dat ze dat niet verwacht hadden.

Wij krijgen uiteindelijk alles aangevuld, een groter bakje mayonaise... en de friet zou nog komen. Die moeten ze nu nog brengen??

Kortom niet voor herhaling vatbaar helaas... Veel te duur en echt niet meer van deze tijd.