Op dit adres zit nu: Jumanji

1. Na de vele positieve recensies te hebben gelezen, zijn we 's middags langs gegaan om er wat te drinken. Achter de bar troffen we de eigenaar, die tevens de Chef kok is, aan. Al snel raakte wij met hem in gesprek en binnen de kortste keren werden we mee genomen naar zijn passie voor het eten en de liefde voor het vak. Na een gezellig uurtje kletsen, hebben we voor de avond een tafel besproken. Om zeven uur werden we naar onze tafel gebracht en even later, na een drankje, konden we bestellen.
    Het eten en de opmaak van het bord was geweldig. Inderdaad alsof je in een sterrenrestaurant zat. Een mooi en meer dan vol opgemaakt bord, een prachtig plaatje op zich. En over de smaak kan ik weinig meer zeggen dan absoluut geweldig. De gehele combinatie van het gerecht en de balans qua smaken waren perfect. De passie voor het eten en de liefde voor het vak waren duidelijk in zijn gerechten terug te vinden. We hebben heerlijk genoten van het eten en de sfeer. Het personeel was uiterst gastvrij en plezierig. Een bezoek aan jullie restaurant heeft ons weekendje weg zeker tot een succes gemaakt. En voor een ieder die dit leest, voor een gezellige avond uit met heerlijk eten, kunnen wij jullie Robin Food zeker aanraden. Wij zijn zeker van plan om hier nog eens terug te komen.