1. Anna 23 punten

Verschrikkelijk restaurant. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. De bedrijfsleider deze avond was een hurk. We vierden de verjaardag van mijn 97!! Jarige oma met de hele familie. Voor ons een bijzondere dag wat helaas bij Spinoza niet passend werd ingevuld.

Het duurde een uur ongeveer voordat we ons voorgerecht kregen, niemand kreeg tegelijk eten, een paar familieleden kregen het eten pas nadat anderen al uitgegeten waren. Daarnaast was de kip gortdroog en niet eens warm meer toen het geserveerd werd. Aan oma werd 0,0 belangstelling getoond. Niet eens een versiering bij haar toetje. Over de kinderen die mee waren gekomen werd moeilijk en onvriendelijk over/tegen gedaan. Een portie patat voor de kids duurde ongeveer een uur nadat de meeste volwassenen al gegeten hadden waarna ook nog de hoofdprijs werd afgerekend. Laat staan dat er een excuus werd gegeven.

Wat voor ons een speciale avond had moeten zijn, is helaas afgelopen als een teleurstelling. Hopelijk kunnen we het volgend jaar nog een keer overdoen. Maar Spinoza, daar kom ik never nooit weer.