Op dit adres zit nu: FEBO Tapas

1. Olaf 25 punten

Gisteren (zaterdag 4 maart 2017) hier gegeten. Na de website te hebben bekeken, leek het mij en mijn vrouw erg gezellig om hier een hapje te gaan eten en een lekker Belgisch biertje bij te drinken. Wat is dat ons enorm tegen gevallen!

Vind het restaurant een saaie kale bedoening met bij elkaar geraapte zitjes en oude tafels en stoelen. Bij het bestellen van een biertje bleek er bijna niets op voorraad te zijn. Een lekker kersen biertje voor mijn vrouw werd dan maar een Bitter Lemon (klein smal mini glaasje met ijsklontjes). Met andere woorden 2 kleine slokjes voor dik €2,50! Ik had "geluk" er was nog net 1 Trippel biertje op voorraad. Een Kasteelbier waar ik maar liefst €4,80 voor mocht afrekenen.

Toen het eten. We zaten te wachten tot we een menukaart zouden krijgen... De serveerster komt aan de tafel staan en verteld ons dat de "nieuwe" menukaart nog bij de drukker ligt. Ze verteld ons wat er zoal te krijgen is. Het gaat zo snel dat ik op het einde alleen de spareribs heb onthouden. Prijzen worden er ook niet bij vermeld.

We hebben geen zin om weg te gaan, wat we het liefst zouden doen, en bestellen maar spareribs omdat we toch honger hebben. Voordat het eten geserveerd wordt ga ik een bezoek aan het toilet brengen. De spoelknop van de urinoir is afgedekt met een plastic zak. Ik doe mijn behoefte, maar er komt een stank naar boven waar ik bijna van over mijn nek ga. Handen wassen. Handdoek? Waar de papieren handdoekjes in horen te zitten hangt nu ter vervanging een oude vieze theedoek. Ik wrijf mijn natte handen wel af aan mijn broek...

Dan komen uiteindelijk de spareribs. Ziet er goed uit! Goed gevuld bord eten. Veel friet en wel wat saaie salade (geen dressing of wat extra's er doorheen). Ik neem een hap van mijn sparerib. Wat valt dat tegen. Er zit geen smaak aan! Het vlees is erg vet en ik proef helemaal geen marinade. Vies is het niet, maar het zijn wel de slechtste en meest saaie spareribs die ik de laatste tijd op heb. Het valt ons verder op dat er in de tussentijd helemaal niet wordt gevraagd of alles naar wens is, of we misschien nog wat willen drinken?? Ons bord is leeg maar ik lust nog wel wat.

We rekenen af en besluiten hier nooit meer naar toe te gaan... Wat een enorme afknapper!!

2,2