Op dit adres zit nu: 't Smikkeltje

1. kimberly

We waren met 4 personen met een Social Deal, all you can eat spareribs.

De spareribs die we kregen leken wel te lang in de diepvries gelegen te hebben. Waren absoluut niet lekker en leken ook wel diverse keren opgewarmd te zijn. De spareribs moesten ook een marinade bevatten maar deze was nergens te bekennen. Spareribs waren gewoon vies.

De bediening was ook ontzettend slecht. Zo kregen wij het brood en boter pas toen we de spareribs halverwege op hadden. De gasten naast ons kregen dit meteen voorgeschoteld toen ze net kwamen zitten om te eten.

Gasten links van ons vroegen om chili saus, zij kregen te horen dat deze op was, even later krijgen de gasten naast ons chili saus geserveerd! Deze was blijkbaar spontaan weer aangevuld.
    En de sausjes die geserveerd werden leken rechtstreeks uit een potje te komen, waren ook niet echt smaakvol.
    Bediening was verder ontzettend traag en had totaal geen product kennis of kennis van het restaurant.

Verder vonden we de prijs van een pilsje €2,75 van de tap absoluut niet in verhouding staan met het resatuarant.

De Social Deal hield in all you can eat spareribs, en de kaart die je kreeg bevatte ook nog andere gerechten waar je voor moest bijbetalen, wat ook qua prijs kwaliteit en hoeveelheid niet met elkaar in verhouding was.

We wonen al jaren in Geleen en het leek ons leuk om den Aezel uit te proberen met een Social Deal. Maar eens maar echt nooit meer!!!

1,2