1. Afgelopen kerstmiddag geweest, wat een drama met de bediening. De drankjes werden bezorgd na 30/45 minuten. 3 mensen achter de bar voor buiten en binnen. Dat gaat ook echt niet werken.

Maar afgelopen week ook geweest. Bij de kidsdisco. Maar kindvriendelijk hebben ze nog niet van gehoord. Had gevraagd of er een tafel vrij was, was attent geweest als iemand me ging helpen met 3 kinderstoeltjes maar ik kreeg alleen maar boze gezichten. Kwam zelfs iemand aan die zei dat dit niet paste. Nee als je me even helpt dan kunnen de stoelen weg en dan past het wel. Maar daar werd ook niet op gereageerd.

Vervolgens hadden we de borden aan de kant geschoven aangezien de kinderen alles anders van tafel gooiden, maar ook daarop werd niet vriendelijk gereageerd. Oh niet handig op elkaar gestapeld, heb ik het nog niet gehad over zijn blik.