Op dit adres zit nu: Dinch & Juices

1. Na een smakeloze teleurstelling bij een van de overige döner/grill zaken in Purmerend, heb ik afgelopen week een bestelling geplaatst bij dit zaakje en ben er ruimschoots tevreden over.
    Op de wat lange bezorgtijd na is mijn oordeel over hetgeen ik voor mijn partner en mezelf besteld heb als volgt;

Een shoarma schotel met patat voor mijn partner. a.k.a hater van al wat groente of sla is. Dit apart aangegeven middels een grappige voetnoot.

Broodje kwartet (vier doormidden gesneden dönerbroodjes met vleesvulling naar keus uit 4 soorten) voor mezelf.

Daarbij nog een stokbroodje met kruidenboter en een paar blikjes fris en extra sausjes meebesteld ivm het minimum bestelbedrag voor bezorging.

Een krap half uur nadat ik de bestelling had geplaatst ging de telefoon en een vriendelijke, opgewekte meneer vroeg me ter verificatie hoe het nu precies zat met eventuele toevoeging van groenvoer op de shoarmaschotel. Na uitleg dat het ter voorkoming van een gillende echtgenoot een absolute No go was en dit met een vergelijkbaar humorvol antwoord zou worden geregeld, moest de meneer me helaas nog de mededeling doen dat er geen köfte meer was, die als 1 vulling voor mijn 4 partybroodjes was gekozen.
    Ik heb toen de keus voor een alternatief door de meneer laten invullen en zo rond 20 minuten na het gesprek zou de bestelling uit gaan ter bezorging.
    Hier dus het stukje lange wachttijd. (18:24/19:55 vanaf bestelllen tot ontvangst) Dit was enkel een beetje vervelend omdat mijn partner nog weg moest, maar het had erger gekund.

Eenmaal bezorgd was het warme en koude etenswaar apart verpakt. Dat was al een pluspunt an sich.
    De patat zat ook apart verpakt in een zakje ipv bij het vlees, dus nog krokant en warm, wat ook bijzonder gunstig scoort in vergelijking met de keren dat bij dergelijke gerechten lauwe, slappe en met vleeshallen doordrenkte patat uit de verpakking tevoorschijn kwam.
    Het stokbroodje zat in alu folie gerold en zo te zien was dit huisgemaakt. Het brood was sowieso lekker knapperig en vers, maar enkel wat karig gevuld.
    De hoeveelheid shoarmavlees was prima, maar had eerlijk gezegd wél iets meer aandacht mogen hebben. Het was een beetje flauw van smaak en oogde wat grauw. Desondanks geen tegenvaller.
    In mijn broodjes zat eveneens een deel shoarma. De overige 3 helften waren gevuld met kipdöner en barbecue kipstukjes.
    Het dönervlees, sappig, smakelijk en geen vieze giebelstukjes in kunnen ontdekken. Voor een acuut walger bij evt ontwaren van iets dergelijks natuurlijk een enorm pluspunt.
    De barbecue kip, dat was werkelijk de absolute topper van dit maal. Mijn complimenten aan de chef, want het was nagenoeg per-fect! Een echte barbecue smaak en supermals en sappig kippenvlees. Het vierde broodje waarvan ik de keus vrij had gelaten bleek eveneens hiermee te zijn gevuld, dus ik was aangenaam verrast en heb naderhand verzadigd en voldaan de tafel afgeruimd.