1. De aanbieding is 2e menu gratis (AH-actie) voor € 38,-. Dat betekent dus dat één persoon eigenlijk normaliter voor één menu € 38,- moet betalen.

Voor de aanbieding is de prijs is eerst stevig opgehoogd en daarna een aanbieding (2e gratig) van gemaakt. De maaltijd was bij lange na geen € 38,- per persoon waard. Een mosterdsoepje, 2 vis-rolletjes (met wat sla & frietjes) of een slaschotel met kaas en als dessert een ijsje of koffie met een bolletje ijs.

Op de gewone kaart (te lezen via Internet) staat een 4-gangen menu voor € 32,-. Als je daar dan wat van zegt krijg je te horen dat de porties ietsjes groter zijn van menu € 38,-. Nou, lijkt me wel lastig met 2 vis-rolletjes of wat sla. Het was al niet veel. En dit werd niet op de kaart aangegeven.

Al met al was het eten wel redelijk maar de prijs is echt een schande om zo je aanbieding te camoufleren. Je betaald dus eigenlijk de aanbieding bijna zelf.