1. 22-02 gegeten bij Woodstone, helaas hebben we 1 uur en 15 minuten moeten wachten op ons eten. Dat kwam omdat de stoppen van de (gluten) oven was doorgebrand? Ook was het druk werd er verteld. Of ons al een drankje was aangeboden, we dachten dat is wel aardig van ze... Totdat we begrepen dat we die ook zelf moesten betalen. De pizza's waren allemaal niet lekker, leek wel een prutje wat er op de pizza bodem lag. Gleed er gewoon af als je de pizza oppakte. Al met al, het uiteten was mislukt en jammer van wat een leuk avondje had moeten worden ter ere van mijn verjaardag, hierdoor sfeer helemaal verpest. Niet voor herhaling vatbaar.

2,6

1. Allereerst willen wij u alsnog feliciteren met uw verjaardag en wat leuk dat u onze vestiging in Hoofddorp had gekozen om daar het verjaardagsdiner te nuttigen.
    Spijtig vinden wij het uiteraard om te horen dat de avond niet verlopen is zoals u, maar ook wij voor ogen hebben.
    WOODSTONE hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze producten te waarborgen. Elke vestiging van WOODSTONE werkt daarom ook volgens een strak protocol en elk gerecht wordt volgens een strak receptuur bereidt. Dit betekent niet dat er wel eens een afwijking kan zijn aangezien het nog steeds mensen zijn die de gerechten bereiden en geen machines. Dit zou uiteraard niet mogen gebeuren en daarom waarderen wij uw oplettendheid en uw feedback enorm!
    Wij gaan uw reactie doormailen naar de F&B manager zodat deze uit kan zoeken wat er is gebeurt en hier op in kan spelen.
    Daarnaast hebben wij bij WOODSTONE klantvriendelijkheid en servicegerichtheid erg hoog in het vaandel staan. De regiomanager zal daarom ook contact op gaan nemen met de manager van de vestiging om dit in de toekomst te voorkomen.
    Helaas kan er weleens iets mis gaan, maar wij streven ernaar dat iedere gast tevreden de deur uitgaat.
    Uw ervaring is absoluut niet de normale gang van zaken en hopelijk geeft u ons nog een keer een kans om het tegendeel te bewijzen.
    Mvg, WOODSTONE Office