1. Ik vind het ronduit schandalig wat ze je hier voorschotelen. Het restaurant ziet er onhygiënisch uit. Vieze doeken liggen naast de grilplaat waar je stukje vlees bereid wordt, als je loopt blijven je voeten vastplakken aan de vloer en de WC's zijn vies. Het eten is koud en de bakken zijn half leeg op een tijdstip dat het restaurant nog twee uur open is.
    Het personeel is zeer onvriendelijk. Toen ik bijvoorbeeld aan een van de personeelsleden vroeg of ik een lepel kon krijgen om de chocolade uit de fondue op te scheppen, keek hij mij aan alsof hij water zag branden en wees naar de bakjes. Toen ik mijn stukjes vlees had laten grillen werden ze op mijn bord gesmeten, zonder een 'eetsmakelijk' of 'alsjeblieft'. Sterker nog, mevrouw keek mij niet eens aan. Het is een restaurant dat naar mijn idee geen bestaansrecht meer heeft. Ik had mijn geld nog beter in de put kunnen gooien... :(

1,4