1. Met de wk finale er gaan eten en drinken.

Op de kaart staat oa. 2 maatjes voor €7,50.

Bestelde er 3 in plaats van 2 omdat ik die visjes toch wel erg lekker vind; kreeg ik tot mijn grote verbazing anderhalf maatje, dus 3 filetjes. Pure oplichterij!

Toen ik de ober op gepaste manier uitlegde dat één maatje bestaat uit 2 filetjes en als je er drie besteld dat je dan eigenlijk 3 hele visjes op je bord moet krijgen ipv. 3 halve visjes vond hij toch ook wel dat ik gelijk had. Ik heb het extra maatje niet hoeven te betalen dus heb eigenlijk met er drie te bestellen nog een halve te weinig gekregen. Mijn dochter had een entrecote met frieten, die kwamen echter pas toen haar bord al leeg was. Mijn vrouw had pasta met scampis, die lekker was maar naar het brood hebben we ook 2 keer moeten vragen.

Maar het allerbeste moet nog komen :

Toen de finale afgelopen was en de nabeschouwing begon met nog zeker 150 mensen op het terras werd zonder enige mededeling de stekker uit het stopcontact getrokken en weg tv.

Toen ik daarna de stekkeruittrekker apart nam en zei dat het misschien van meer gastvrijheid en tact zou hebben getuigd moest hij even het publiek bedankt hebben voor de aanwezigheid en dat ze gingen afsluiten omdat er regen werd verwacht en dat daarom de tv naar binnen werd gehaald. Dat noemt men positieve kritiek.

Wij zijn dan maar vertrokken..........

4,5