1. Corina Brink

Ontzettend lekker gegeten in een gezellige sfeer! Wij hebben voor het 2 personen menu gekozen. Dit hield in: brood met kruidenboter, vervolgens een verrassingsstarter, die bestond uit meloen met ham, een met gehakt gevuld pasteitje en nacho's met tzatziki (heerlijk, alleen de meloen had weinig smaak), het hoofdgerecht was een mixed grill, die een heerlijke ossenhaas, biefstuk, kipfilet en zoete spareribs bevatte. Vooral de ossenhaas was een geweldig stukje vlees! Tenslotte kregen we een romantisch dessert, bestaande uit chocolade en vanille ijs met 2 aardbeistukjes. Het was een gezellige sfeer en de serveerster was zeer vriendelijk. Vervolgens waren we, inclusief 3 biertjes en een glas zoete witte wijn, zo'n 60 euro kwijt. Echt niet te veel! Wij vonden het een aanrader en we zullen zeker nog eens gaan.