1. Vorige week voor de tweede keer hier gegeten. Een leuk restaurant in het centrum van Bodegraven.
    Van binnen is het als een sjieke huiskamer, knus, gezellig en bijzonder smaakvol ingericht.

Prima en correcte bediening, beleefd maar niet te stijf. Tafels staan niet te dicht op elkaar, iets wat ook erg prettig is natuurlijk. De kaart is lekker overzichtelijk en niet te uitgebreid. De gerechten zijn leuk opgediend, bijna zonde om op te eten.

Ondanks dat dit restaurant een absolute aanrader is toch een kleine kanttekening: Bij het hoofdgerecht werd polenta geserveerd, iets waar wij geen liefhebber van zijn. Dat was geen probleem zei de bediening, laten we de polenta weg en krijgen jullie frietjes. Vervolgens werden die wel tweemaal op de rekening gezet voor 5 euro en de polenta was niet van de prijs ingehouden. Dat is niet zo hoffelijk van Bij Robbert. En om 22,50 euro voor een fles wijn te rekenen vinden wij wel heel erg gortig.

Dit is wel reden om weer eens elders te kijken. Verder een prima en goed restaurant!