1. Voor kindvriendelijkheid scoort dit restaurant echt mega hoog!
    Onze dochter van vier vermaakte zich prima in de speelhoek, mocht een ijsje maken in de "kinderkeuken" en werd verrast met allemaal verrassingen en speeltjes.
    Haar pannenkoek had ze tot onze verbazing binnen -no time- op en ook ijsje en bijbehorende snoepjes gingen er wel in.
    De grabbelton bij het weg gaan maakte het natuurlijk helemaal tot een feest. Zomers is er een groot terras met een leuke speeltuin.

Voor ouders en mensen zonder kinderen is het wel een ander verhaal.
    De pannenkoek van mijn vrouw was droog en nog net niet aangebrand. De pannenkoeken zijn inderdaad wel dunner dan het gemiddelde pannenkoeken- restaurant dus dat is weer een pre! Het sorbetijs wat ik besteld heb was -zoals in de meeste restaurants- natuurlijk geen echt sorbetijs maar gewoon schepijs.

Ambiance is redelijk saai. Twee grote "eetzalen" met als enige aankleding een paar grote potten met kunstbloemen en hangende lichtarmaturen. Het gebouw is nog nagelnieuw en moet nog "ingeleefd" worden.
    De tafeltjes staan, gezien de ruimte ook dicht bij elkaar. In een half lege zaal zit je toch bij elkaar op het bord te kijken.

De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam maar wel onervaren.

Al met al dus een zesje en zeker voor kinderen een aanrader, maar als restaurant is hier is echt nog wel wat te verbeteren.
    Op alle fronten, Kwaliteit, Service en Ambiance. Enige wat echt zo moet blijven--> Kindvriendelijkheid !!