Op dit adres zit nu: Renato's

1. Zojuist tapas gegeten met 3 personen. Wat je kreeg was goed en lekker, maar echt veel te weinig per persoon! Wij zijn hierna doorgereden naar de McDonalds om de grootste honger te stillen (echt vreselijk om te doen). Dat de bediening zich 'vertelde' in het aantal gerechtjes hielp hier natuurlijk ook niet aan mee... Zeer vriendelijk personeel, dat wel. Voor ons dus eenmaal en nooit meer. Echt zonde!

1. Ja Dirk, zoals je gemerkt had was er iets misgegaan met de uitgifte van jullie tapasproeverij. We hebben dat bij een andere tafel goed kunnen herstellen nadat die dat hadden aangegeven. Die zijn daardoor tevreden en voldaan naar huis gegaan. Jullie optie kan natuurlijk ook maar is minder bevredigend voor iedereen! Communiceer voortaan even met de bediening dat levert n beter resultaat op dan nu. De mc Donalds ..........