1. A. de Boer

Het eten stond binnen twee minuten op tafel en was ongelijkmatig verwarmd en erger grotendeels lauw. Ik heb twee aanvullende sauscupjes met vlees gehad die eigenlijk ook niet heet was. Ik heb daar een stevige discussie voor aan mijn tafel gehad en heb die op een zeker moment afgekapt want ik wilde eten. De eigenaresse is nog zekert een keer of tien langs mijn tafel gelopen maar heeft niet de moeite genomen om te vragen of alles nu opgelost was. De bediening was erg onprofessioneel, een stukje kroepoek werd zonder schoteltje aangeleverd, of ik bestek bij mijn dessert wenste, bestel werd als setje op tafel gelegd, je jas wordt niet gepakt, geen gedag terwijl ze achter mij stond en zag vertrekken, servet werd weg gehaald en niks terug gegeven bij dessert wat voor een kind van 6 wel aardig was geweest, een schoteltje gevuld met tich pepermuntjes wat voor elke klant opnieuw wordt gebruikt en het antwoord....ja ik kan er ook niks aan doen...... Belangrijkste is dat ik iets te vieren had met mijn zoontje en voor het eerst met hem uit eten ging en dat kunnen we nooit meer over doen. De avond is grondig verpest.

1,5