1. Wat ons betreft een van de beste (zoniet het beste) restaurant(s) in Veenendaal.
    Is sinds een tijdje overgenomen door de eigenaar van restaurant “de Hof” in Renswoude waar wij ook regelmatig komen. (en ook een aanrader is)
    Sinds de overname is de kaart veranderd. De afgelopen maanden lijkt de kaart weer aangepast en helaas lijkt het erop dat er weer meer de nadruk op visgerechten gelegd gaat worden.

Nadat wij hier driemaal voortreffelijk hebben gegeten viel mij dit bezoek ietsje tegen. De smaak was wat minder aanwezig dan anders. Met name de enige vaste soep op de kaart viel mij tegen.

Ambiance is fantastisch. Niets op aan te merken. Bediening is vlot, bijzonder vriendelijk en opmerkzaam. Goed restaurant, maar zoals gezegd, de nadruk komt weer wat op vis te liggen en hopelijk komt de smaak weer terug zoals die was! De kwaliteit is overigens wel goed op peil.