1. Eten is snel klaar en lekker!! maar medewerkers kunnen de drukte niet aan. We hebben 30 min moeten wachten voordat we konden bestellen. Geen overzicht: ze hebben bestelling van een andere tafel genomen van mensen die na ons binnen kwam.
    Toen we vroegen of wij konden bestellen kwam iemand bij ons. Tijdens het eten niemand die ons kwam vragen wilt u nog wat drinken. Toen we klaar waren met eten zaten we te wachten en daarna gezwaaid in de veronderstelling dat we contact konden maken met een van de medewerkers, maar tevergeefs. 1 van de medewerker stond gezellig te praten met een klant die afgerekend had met haar rug de naar de eetzaal toe.
    Uiteindelijk betaalt en ergens anders verder gaan lunchen.

Tip: Het is aan te raden als het rustig is. Is het een volle huis niet.

1. Hoi Chris, bedankt voor je feedback! We gaan er mee aan de slag zodat wij dit kunnen verbeteren. We zien je volgende recensie dan ook graag tegemoet ;-) Groetjes Esther