1. Het eten was heerlijk, zeker voor ons als vegetariër.
    Echt een feestje om hier te eten.
    We komen speciaal uit Assen voor het vega 3-gangenmenu.
    Zeer stijlvol restaurant.

Vorige recensies van Peter en Trijn

• Het eten was heerlijk. Een aanrader om hier te gaan eten. Vriendelijk en persoonlijk. Ze maken elke keer iets nieuws van het vegetarisch eten.

• peter van de Bunt

Vanavond hebben we weer gegeten bij deze voortreffelijke Chinees. We zijn vegetariers en komen uit Assen en dit restaurant is het beste wat we in Drenthe kennen voor ons als vegetariers . De bediening is supervriendelijk en persoonlijk. Het eten met tahou en seitan is uitzonderlijk lekker! Vanavond hadden we zelfs gefituurde Chinese paddestoeltjes, echt heel bijzonder. Het is voor ons elke keer een feest om hier te eten.

• Wij zijn vegetariërs en we vinden Feng Sheng's veg. menu het beste wat we ooit bij een chinees hebben gegeten. We geven dit restaurant hiervoor een dikke tien vanwege de bijzondere samenstelling en gevarieerdheid van het eten. Top!

De bediening is heel persoonlijk en vriendelijk.

Echt genieten!