Op dit adres zit nu: Seasons

1. Slechte ervaring!
    Tafel gereserveerd ruim van te voren omdat we wisten met valentijn word het druk. Druk wil bij mij normaal gesproken zeggen; VOL.
    We werden naar de tafel begeleid en duidelijk had de gastheer haast want hij liep wel 10m voor ons uit.
    Bij de tafel aangekomen keken we al stomverbaasd naar de tafel, waar al een stel aan zat te eten.
    Voordat we goed en wel de jas uit hadden en plaats wilde nemen had meneer al 3x gevraagd wat we wilde drinken. We lieten ons natuurlijk niet opjagen en gingen rustig kijken wat we wilde drinken.
    Het restaurant was overvol! Ze hadden de tafel waaraan we zaten verdeeld in 3 delen (zie de foto's van de ronde tafel hier op de pagina), de afscherming was een hoop boeken die voor je neus stonden, dus het uitzicht over het restaurant, wat tevens wel netjes in elkaar steekt, compleet verwaarloosd... of te wel totaal geen zicht om je heen en je voelde je in een klein hokje geduwd. Hoge bank waar je niet overheen kon kijken en dan nog die boeken die voor je neus stonden.
    We vroegen daarom of ze een andere plaats voor ons hadden, want dit was erg ongezellig en je verwacht met valentijn toch wel degelijk een romantische avond... lijkt me??
    Dit kon helaas niet vertelde ze me, omdat de tafels die nu nog vrij waren voor een volgend uur waren...
    Toch na wat discussie blijven zitten, al zou ik dit normaal nooit doen, maar wist ook dat je op valentijn nergens anders meer terecht kunt zonder reservering en heb ze verteld dat ik normaal gesproken weggegaan zou zijn.
    Het was onze eerste keer dat wij naar dit restaurant kwamen en er werd ons ook niets verteld over de spelregels van het all you can eat... Vaak hetzelfde als bij alle restaurants maar hier schuilde achteraf toch een klein addertje onder het gras.
    Het eten was bij sommige gerechten echt lekker, maar soms ook echt totaal niet wat het hoorde te zijn. Taaie kip, uitgedroogde sushi...
    Tevens werden de lege bordjes slecht weggehaald en al snel hadden we een mooie toren gemaakt met alle 'lege' bordjes en we hadden al zo weinig plaats door het door drieën splitsen van de tafel waar aan we zaten. Tijdens het dineren zagen we dat we niet de enige waren met commentaar op de ingedeelde tafels en zitplaatsen. Veel stellen hadden wel het initiatief genomen om te vertrekken. En eerlijk is eerlijk; terecht!!
    Na 4 rondes gegeten te hebben wilde we aan het dessert beginnen, maar de kaart met alle gerechten kwam niet meer terug...? Blijkbaar ook een regel die ons niet verteld is... Dus hebben we maar om de rekening gevraagd.
    De rekening werd gebracht en we bestudeerde hem en stelde we de vraag: waarom zijn deze gerechten apart afgerekend? Het antwoord was; ooh dat is u niet verteld? Wij antwoorden; Nee klopt, er is ons niets verteld... Ooh dat is dan de fout van ons personeel, wij gaan er standaard vanuit dat u hier al vaker bent geweest. Ik zeg daar moet je nooit vanuit gaan en altijd vooraf vragen. Ik ga dit echt niet betalen als mij dit niet verteld is. Blijkbaar stond het met de spreekwoordelijke 'kleine lettertjes' beschreven dat die gerechten a la carte zijn en je dit dan apart moet betalen. Naar mijn weten niet iets wat je direct opvalt of je naar kijkt. Uiteindelijk na wat vragen aan de manager hebben we dit niet betaald en zijn we naar huis gegaan.
    Voor onze eerste ervaring was dit een zeer slechte ervaring, dat je geld wil verdienen op zo'n dag als valentijn kan ik me wat bij indenken, maar los dit dan niet op deze manier op. Vol is vol in een restaurant naar mijn idee.
    Oja, de bediening was erg slordig met het neerzetten van onze gerechten en was erg gehaast waardoor we ook gerechten op tafel kregen die we helemaal niet besteld hadden...

Dit was eens en nooit meer.

2,9