1. P.R van Marlen

Op 14 februari 2017 met z'n 4en gegeten. We hadden netjes een tafel gereserveerd. Bij aankomst werden we achterin een hoek aan een tafel gezet die leek te dienen als wachttafel voor een afhaal restaurant. Gevraagd of er een andere tafel beschikbaar was. Hierop werd bot geantwoord met NEE. Een serveerster gaf aan dat er boven nog een tafel was.
    Om het verhaal niet te lang te maken, liep de avond als volgt: Voorgerecht ging al fout. Verkeerde kroketjes. Drankjes brengen duurt erg lang. Een serveerster die constant over je tafel hangt! Uitserveren over tafel heen en dus over het eten heen. Twee biefstukken bestellen met champignonsaus en daadwerkelijk 1 biefstuk met een ondefinieerbare geschifte saus krijgen zonder champignons, en 1 biefstuk volledig zonder saus en met een prutje van slappe natte groente.
    Dus GEEN aanrader. Brussels LOF doet zijn naam geen eer aan. Weinig LOF voor dit restaurant. Zonde dat er in z'n mooie zaak zulk slecht personeel werkt. Hier eten is weggegooid geld!!!

1,5