Op dit adres zit nu: Borrelbar Florijn

1. Wat een ballentent.
    Bij La Buvette op zaterdag 5 februari een zeer vreemde ervaring; achteraf het gevoel flink in de maling genomen te zijn. De serveerster komt lachend uit de keuken met de bestelling; het beste bier van de wereld volgens de bediening en ik moest vooral het bezinksel in de fles ook echt opdrinken; ook op het broodje had de kok zijn best gedaan. Blijkbaar kan de serveerster het goed vinden met de kok, maar wat is daar met het eten gebeurd? Het glutenvrije broodje was niet te eten en had een wel heel vreemde smaak. Mij zien ze daar nooit meer.

1. Beste X,

Bedankt voor uw recensie. Waarschijnlijk heeft u Tongerlo Abdij Blond bier bestelt. Dit bier is nagist op fles en in 2014 verkozen tot Beste Beer of the World tijdens de World best beer Awards. Vandaar dat de serveerster u vertelde over het bier. Het blond bier komt bij ons nog uit fles (op na gist) binnenkort van de tap. vanuit de brouwerij geeft men de tip om het gist mee te schenken in het glas,. Smaken verschillen en aan u natuurlijk altijd de keuze. Op dit moment heeft La Buvette geen gluten vrij brood tot onze beschikking vanuit onze leverancier (Meester Bakker hiljo Hillebrand) om toch aan de wens te kunnen voldoen hebben wij daarop bij onze groothandel glutevrij brood ingekocht. Als glutevrije opties bieden wij ook salades, onze steak tartare maar vragen of de chef een suggestie mag geven staat zeker op de kaart. Graag nodigen wij u daarom van harte uit om te lunchen bij La Buvette om u te overtuigen van onze goede service en klantvriendelijkheid.