1. ongezellige plek, afschuwelijke verlichting, veel te volgepropt, sfeerloos en oubollig. Wij schrokken ervan toen we binnenkwamen. Daarna: pannenkoek appel en kaas kan niet, 'want ze kunnen niet tegelijk meegebakken worden'... Dat kunnen wij zelf thuis nog, waarom niet in een pannenkoekenhuis? Maar kaas-banaan kon wel. Alleen was de kaas wel meegebakken maar de banaan niet, die was liefdeloos, koud en ongebakken op de pannenkoek gesmeten. De ananas werd ook niet meegebakken, zagen we. Dat is toch een doodzonde, als je een pannenkoekenhuis hebt? Een goeie kok kan toch gewoon appel of banaan meebakken met een pannenkoek? Toetje was lekker, al kunnen wij ons wel vinden in eerdere kritieken hier, dat het geen echt ijs lijkt maar een of ander vaag softijs goedje. Alles bij elkaar: bedroevende ervaring. Ze noemen zichzelf in incorrect Nederlands pannEkoekenhuis, ipv panneNkoekenhuis, zoals het eigenlijk zou moeten. Panne betekent pech. En pech was wat wij vanavond hadden met de keuze van dit restaurant, ik kan er niks meer van 'bakken'.