1. We hadden vooraf gereserveerd via internet en het restaurant gekozen o.a. op basis van de online menukaart.

We kwamen om 18:00 aan en het restaurant was zo goed als leeg, dus kregen we een mooi tafeltje.

De eerste teleurstelling was dat de menukaart op tafel een beperkte menukaart was "vanwege de gezellige drukte bieden wij U een beperkte menukaart aan". Hoezo drukte? Het favoriete gerecht stond dus ook meteen helaas niet op de beperkte kaart. Maar goed, er waren goede alternativen. Mijn vrouw bestelde kip in knoflook. Helaas... we hebben beide in de verste verte niets van deze knoflook kunnen proeven of ruiken.

Toen wij ons vanwege het ontbreken van de knoflook melden kwam een zwak: "oh ik zal het de kok vertellen".

Op deze vrijdag avond was duidelijk iets goed mis in dit restaurant. Jammer, voor ons nooit meer...

4,5