1. Na een lange tijd weer eens bij Pink Lemon geweest. Ik kwam hier altijd met veel plezier. Maar nu was het echt een teleurstelling. Vroeger was het altijd proppen om een plekje te vinden en nu was er op zondagmiddag volop plek. Zegt ook wel iets denk ik.
    Ik was blij te zien dat er zoetigheden op de menukaart stonden die geschikt zijn voor mensen met een allergie. Ik mag geen lactose en bestelde enthousiast de bananen-pecancake. Ik kreeg een heel zielig klein en dun plakje geserveerd waarvoor ik 2,50 moest betalen. Zelf het gratis plakje cake bij de koffie en thee was nog meer. Ik zou zo'n zielig plakje niet eens durven te serveren. Toen ik er iets van zei bij het afrekenen, zei de bediening dat ik dit eerder had mogen zeggen en verder niks. Nou ja bedankt zeg. Ik heb er bij gezegd dat ik zo niet meer terugkom.