1. Groep van 10

Wij waren hier vanavond met 10 personen. De 1e ronde werd besteld en na lang wachten (inmiddels waren er al 6 mandjes met brood doorgegaan!) kreeg een aantal van ons wat ze besteld hadden, 2 personen kregen niks, de rest kreeg om de beurt hun eten. Waarom kan een hele bestelling niet in 1 keer uitgeserveerd worden? Dat is wel net zo gezellig voor iedereen.
    De 2e ronde werd inmiddels besteld en er werd door ons aangegeven dat 2 personen nog niks hadden gehad, wat hadden jullie dan besteld werd er gevraagd, nou ja dat staat op dat kaartje toch?! Iemand had pizza besteld en de andere ham met meloen. Helaas, werd ons verteld, de ham was op. Daardoor konden ze ook de pizza niet maken, want daar zat die ham ook op. Tja kan gebeuren. Doe dan maar wat aardappeltjes... Even later komt een serveerster vertellen dat die ook op waren. Nou ja zeg!! Wat een aanfluiting! Wij vonden het een rommelige bedoeling, jammer. Verder waren de meeste tapas lekker. Een paar waren niet warm genoeg. De bediening was vriendelijk.