1. Niet de goedkoopste. Friet kan heel lekker zijn, maar alleen als je hem daar direct opeet. Als je hem mee naar huis neemt gaat de kwaliteit van de friet hard achteruit (ong 5 min naar huis rijden met de auto)

6,3

1. Beste Randy

Bedankt voor je feedback
    Niet de goedkoopste ? Prijzen staan gelijk aan andere we zijn niet de goedkoopste Maar zijn ook zeker niet de duurste .

Gezien je menning zou je zegen dat u ben al vaker bij ons ben geweest en zou ik het op prijs stellen als u ons wil contacten via de mail zo dat we met u kunnen kijken naar het probleem want als de friet van heel lekker naar een 5 gaat als hij mee genomen word terwel het de zelfde friet is dan lossen we dit graag op .

2. Hoop niet dat dit word geplaatst om dat we gisteren op onze Facebook hebben gezet dat we eerste (nu dus niet meer) staan op
    Eet.nu

3. Hoi Stef,

Helaas wordt dit niet geplaatst vanwegen een facebook bericht. Zou ook erg kinderachtig zijn mocht zoiets wel gebeuren.

De prijs is misschien een persoonlijke mening, er zijn in Weert snackbars die duurder zijn maar ook zeker die er goedkoper zijn. Ik denk dan ook dat de 7 wel terecht is, als nu jullie eten ook echt lekker zou zijn dan zou dit natuurlijk wel een hoger cijfer mogen zijn.

Ik ben inderdaad al vaker bij jullie geweest, over het algemeen om mee te nemen maar heb ook 1x bij jullie in de zaak gegeten.
    De eerste keer dat ik het eten meenam en de keer dat ik bij jullie in de zaak heb gegeten had ik niks te klagen over het eten.

Maar een aantal andere keren dat ik mee heb genomen was het eten gewoon niet goed. De friet was heel zacht en klamsig toen we thuis waren, en ook de kroketten waren niet te eten. Ook te zacht waardoor je ze nog niet eens in je hand kon houden om te eten.

Helaas is dit vaker het geval geweest, dat is dan ook de reden dat ik voortaan naar een andere cafetaria ga.

4. Jammer had het aangeven in de zaak dan kon ik je helpen naar een oplossing.

Ik hoop je uit te kunnen dagen om nog een keer te komen , de bestelling is dan van ons en daarna zou ik dan van jou de menning er over willen horen .

Gezien we met verse aardappelen werken kan het zijn geweest dat je ben geweest op het moment dat we niet konden komen aan de juiste kwaliteit aardappelen .

Wat betreft de kroketten dit is voor mij een raadsel .

Nogmaals bestelling is van ons en graag daarna je menning .

Ga je uitdaging aan ?