Op dit adres zit nu: IXI

1. J. Van der Veer

Mega slecht gegeten, hele restaurant ging zelf om drinken/eten/saus vragen aan de bar. 1e ronde de helft niet gekregen, wat we wel kregen was uitermate slecht. Biefstuk & lamskoteletten waren koud. De sushi was rommelig en los in elkaar gezet. De handrollen die we besteld hebben kregen we na 3 keer vragen, de buitenkant van de handroll was zo droog als de Sahara, het enige dat er in zit was een stukje zalm dat ik onder de microscoop heb moeten leggen om te kijken of het er wel werkelijk in zat. Meerdere tafels zijn opgestapt om weg te gaan na 2 uur te hebben gezeten met 1 ronde in de maag. Wij uiteindelijk ook in de rij aangesloten om naar huis te gaan omdat als we iets kregen het een half uur tot 3 kwartier duurde, hetgeen dat we kregen niet te eten was. Weg gegaan met een flinke rekening en honger. Top!

1,9