1. 11-2-2017, vandaag met 7 volwassen 2 peuters en 1 baby De Nachtegaal bezocht voor drankjes, diner en dessert. Bij binnenkomst krijg je meteen een warm huiskamer gevoel. Het is er gezellig knus gecombineerd met een Bourgondisch Limburgse sfeer. Het personeel is vrij in de omgang en bezorgd om de klanten die ze mogen ontvangen. Hier is de Limburgse mentaliteit bij de meesten te herkennen. Ik zelf vind dat super. Mensen die zeuren om een vispotje zullen hier moeite mee hebben. ;)
    Ik zelf had mijn keuze laten vallen op een gegrilde diamanthaas (malse biefstuk van een heuvelland rund) met peperroom saus. 1 woord, voortreffelijk! Ook het diner van mijn gezelschap zag er uitstekend uit en heb alleen maar positiviteit vernomen. Ik ga absoluut nog een keer terug en zal het ook aanraden om eens een hapje te wagen. De kids vermaakte zich en het personeel en eigenaar gaf de kids het gevoel dat ze meer dan welkom waren. Voor de baby die lekker in de reiswieg lag werd een lampje uit getrokken zodat ze geen last had van het licht. Ook de keuze in wijn en bier is goed. Op de tab is een (H)eerlijke gulpener, maar ook speciaal bier is een optie.

Aan het team Nachtegaal bedankt voor het goede eten en zorgen.

Groetjes Vincent en Fam.