1. Een aantal keer geweest. Geen problemen gehad, met het lekkere weer gewoon een drankje op het terras. Echter was ik gisteren wat wezen eten en de service viel erg tegen.
    Op het menu stond een uiensoep met kaas en croutons. Aangezien ik vegetarisch ben, koos ik voor deze soep en bv niet de erwtensoep met worst. Blijkbaar hadden zij een extra toevoeging gedaan, waar de klant niet van op de hoogte is! Er zat namelijk spek in, wat ik helaas na een aantal happen pas zag... Toen ik dit aangaf bij de serveerster, en ook aangaf dat het niet op de kaart staat, kreeg ik geen begrip of excuses. Zij gaf aan dat ik van te voren moet vragen wat ik wel of niet kan bestellen.
    Het gekke is, dat ik al eerder een uiensoep bij hun had gegeten en toen zat er nog geen vlees in. Ook kreeg ik de soep nu in een cappuccino mok i.p.v. een gewone soepkom. Erg weinig.

4,3

1. Beste Noel,

Wederom bedankt voor het delen van uw ervaring in ons restaurant.
    Zoals ook op de andere media en in ons restaurant bied ik hierbij onze excuses aan voor uw ervaring.

Gastvrijheid staat bij ons namelijk heel hoog in het vaandel.

Zoals eerder benoemd staat er nergens op onze kaart dat de uiensoep vegetarisch is. Wanneer u aan had gegeven vegetarisch te willen eten had onze kok hier rekening mee kunnen houden en voor u á la minute een vegetarische uiensoep gemaakt.

Wij zijn continu opzoek naar verbeteringen, ook met betrekking tot onze recepten. Hier kan dus zo nu en dan een wijziging in worden aangebracht.

De 'cappuccino mok' is al enige tijd onze soepkom. Deze bevat 250 ml en dit is net zoveel als onze oude soepkommen.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring, zo kunnen wij onze service blijven verbeteren,