1. We hebben een nare middag gehad waarop van alles misging. We hebben erg lang moeten wachten op onze bestelling, zeker drie kwartier (voorafgaand aan de bestelling hadden we al ruim de tijd genomen voor een aperitief). De salade en de sausjes arriveerden wel, ze stonden een hele tijd te verpieteren in de zon. Bij een vraag hierover kregen we een sneer van de bediening: "jullie gaan toch in de zon zitten"!. De in een e-mailing aangeprezen mosselpan was ronduit slecht. Bij het uiten van een klacht hierover reageerde de bediening (via 2 verschillende personen) uitermate bot en horkerig. De rekening klopte niet, de koffie was niet heet - eigenlijk was het geheel gewoon een sof. Toen we aan het einde ons ongenoegen over de gehele gang van zaken uitspraken, was het antwoord "stuur maar een mail, ik heb hier geen tijd voor!". Het gastheerschap wat gepretendeerd wordt is zo wel heel erg ver te zoeken. Jammer, zeker omdat we ook onze moeder van 80 jaar bij ons hadden. We voelen ons geschoffeerd en zijn erg boos. Dit is voor ons de laatste keer dat we naar de Viersprong zijn geweest. Overigens hebben we de gevraagde email nog wel verzonden, maar de directie heeft het niet meer nodig gevonden om te reageren!

5,3