1. Gisteravond heerlijk genoten met ons drietjes omdat ik wat te vieren had. Ik was al lang niet meer geweest, maar de kwaliteit en het niveau van zowel keuken als bediening is in al die tijd gelukkig niks veranderd.

We kregen een fijn plekje bij de brandende open haard, erg prettig gezien de temperatuur buiten. Onder het genot van een aperitiefje met heerlijk, nog warm, brood besloten we te kiezen voor het drie-gangen verrassingsmenu, met als keuze voor het hoofdgerecht tweemaal wild en eenmaal vlees

Na korte tijd arriveerde ons voorgerecht, een Toscaanse tomatensoep. Een ruime portie, goed op smaak en prima van temperatuur. Tijdens het uithalen bij de zeer vriendelijke serveerster een glas rode wijn besteld, een gul glas van prima kwaliteit en voor een dito prijs, als begeleider voor mijn hoofdgerecht. Dit werd een prima bereide fazantenborst met wat zuurkool en een heerlijke saus. Verder een erg lekkere aardappelpuree op het bord en los op tafel gebakken aardappeltjes, frietjes, warme groenten en salade. Ook hier weer zeer royale porties, maar we weten inmiddels dat dit het handelsmerk van de chef is.

Tot slot nog een super dessert, waarvan ik vooral het ijs zalig vond, een heel aparte en nog nooit eerder geproefde combinatie van roomijs van witte chocolade en sorbet van rode vruchten. Daarbij nog een bavarois van rood fruit, wat slagroom, enkele vruchtjes en koekjes.

Kort samengevat: het was weer genieten voor een prima prijs.

Max en de rest van de crew, bedankt voor jullie aandeel in deze feestelijke dag en tot heel snel weer!