Op dit adres zit nu: Humphrey's

1. Paul van der Heijden

In de wetenschap dat de halve finale avond van het Nederlands elftal geen ideale avond is om lekker uit eten te gaan, hebben we vroeg gereserveerd. We hadden die dag wat te vieren omdat onze dochter voor haar examen was geslaagd. Om 10 voor zes waren we er en dachten dat we op tijd zouden zijn voordat de voorbereidingen voor de wedstrijd zouden beginnen. Ondanks onze keuze, een voorgerecht en daarna een pastagerecht lukte dit niet.

We waren nog volop aan het eten toen horen en zien ons verging en geen gesprek meer mogelijk was.

De kwaliteit van de gerechten was goed, maar de service was zo beneden peil dat we ons in dit restaurant niet meer zullen laten zien. De dames in de bediening hadden geen enkele aandacht voor ons en de wachttijd op de koffie was zo lang dat we na de derde klacht besloten zonder koffie op te stappen.

Wat ik met name als stuitend ervaar is dat de dames in de bediening geen enkele belangstelling voor ons hadden of begrip of flexibiliteit toonden zodat dat wij ons volstrekt geen gast voelden.