1. Goede middag,

Vorige week zijn wij als vaste bezoeker van uw restaurant weer wezen lunchen.

Ik heb mij al meerdere malen geërgerd bij het bestellen van uw Caesarsalade van maar liefst E 8,95.
    Het is een klein portie salade waar bijna niets op of aan zit.

Toen wij aan de dame die bediende vroeg hoe het inmiddels met de Caesarsalade was gesteld en of het nu een grotere salade was geworden zei ze tegen ons; u kunt ook een maaltijdsalade bestellen die groter is en waar meer in zit.
    Wij bestelden dus de grote maaltijd salade maar het was schandalig wat we hiervoor kregen.
    Het was enkel sla met een paar stukjes komkommer, 2 plakjes kip, tomaat en paprika (een salade die nog maar redelijk zou zijn geweest voor uw goedkopere variant).

Het verbaasde ons echter dat wij maar liefst E 12,90 (omgerekend fl 28,40) voor deze salade moesten betalen, gewoon weg schandalig.

Wij eten regelmatig buiten de deur (ca. 3x per week) en bestellen bijna altijd een salade.

Nog nimmer hebben we in een restaurant zo'n slechte prijs/kwaliteitsverhouding voor een salade gehad.