1. Ria 2198 punten

Gisteravond hier wezen eten met mijn vriend omdat onze favoriete restaurant gesloten was.

Op goed geluk hier aan tafel op het terras gaan zitten. De mannelijke bediening was erg vriendelijk en vlot, de serveerster kwam wat sloom over, zat meer aan haar haren te plukken dan zogenaamd geinteresseerd rond te kijken.

De bruschetta en brood met kruidenboter en olijfjes van het huis waren uitstekend! Knapperig vers brood, heerlijke kruidenboter.

Ons eten duurde even voor het geserveerd werd, maar we hadden geen haast.

We hadden beide een vleesgerecht besteld en ik nog een losse salade er naast. Nou, het vlees was een erg royale portie zeg. Met de saus waren ze ook niet zuinig, alleen de warme groentes en de gebakken aardappel was erg weinig. Echter door de royale portie vlees hoefden we niet bij te bestellen.

Eten zag er goed vers uit, versiert met diverse stukjes vers fruit. Smaakte prima!

Een minpunt vond ik wel, we zaten op het terras en dat was wel erg krap ingedeeld, mijn been zat tegen een bloembak aan.