1. Gisteren bij piri piri gegeten, ik vond het een afknapper, de bediening was niet erg gezellig, na een thee zonder thee te hebben gebracht kwam ze mij een heel vies bord brengen , wat zij zelf optijd zag, na mijn (grappige) opmerking " je vind mij vast niet aardig" werd de sfeer er niet beter op, me zus had een witte wijn en vroeg een klein glaasje water, daar begonnen ze niet aan, u kan een spa blauw krijgen, ??? Oké prima hoor!! Eerst de tapes voor 2 pp voor €30, een hele chorizo worst, paar olijfjes, 3 aangebrande uit de frituurvet stukjes (iets) niet echt vies maar dat verwacht je bij de snackbar, niet in een restaurant , 4 stukjes brood met kruidenboter en een paar plakjes kaas, me zus had een halve kip en ik de vissen soep, met vissen verwacht ik heel veel vis(sen) in me soep maar er zat wat koolvis in en heel veel macaroni, niet vies maar niet wat ik verwacht van een vissensoep voor €6,95, de halve kip was duidelijk een kwart kippetje en iets te veel aangebrand voor €8,95, een bakje patat er bij met hooguit 15 dunne patatjes voor €2,95, goed, voor mij de eerste en de laatste keer, er waren ook maar 3 tafeltjes bezet de hele avond ( op een vrijdadavond) dus er had bij mij ook wel een paar belletjes moeten gaan rinkelen, jammer, geprobeerd maar zeker niet een aanrader

3,6